TPA|Psikotes|PNS|S2|S3|TOEFL

Sukses Tes | Bright Future

Mbah Jo…..(dalam 2 bahasa) June 27, 2008

Filed under: Humor | Persiapan TES — suksestes @ 8:48 am
Tags: ,

Mbah Jo dirawat ndhik rumah sakit. Jare doktere asmane wis kronis, irunge sampek dipasangi selang.
Wis pirang-pirang dino iki mbah Jo meneeng ae koyok wong koma, mripate thok sing ketap-ketip.
Dikiro wis wayahe mangkat, anake nyelukno mudhin ben didungakno.
Pas mudhine enak-enak ndungo, moro-moro Mbah Jo megap-megap gak isok
ambekan, raine pucet, tangane gemeter.
Nganggo bahasa isyarat mbah Jo nirokno wong nulis.
Anake ngerti maksute, langsung dijupukno kertas ambek pulpen. Ambek
megap-megap, mbah Jo nulis surat.
Karo siso-siso tenogone mbah Jo ngekekno surate iku mau nang pak Mudhine.
Ambek Pak Mudhine kertase iku mau langsung disaki, rasane kok gak tepak moco surat wasiat saiki, pikire pak Mudhin.
Mari ngesaki surat pak Mudhin nerusno ndungone.
Gak sui mari ngono mbah Jo mangkat. Akeh wong sing kelangan, soale masio sangar, mbah Jo iku wonge apikan.
Pas selametan pitung dinane Mbah Jo, Pak Mudhin diundang maneh.
Mari mimpin ndungo, Pak Mudhin lagek iling lek dhe’e nganggo klambi batik sing digawe pas mbah Jo mangkat.
Lha ndhik sake lak onok titipan surate Mbah Jo tah, waduh selamet iling aku rek, pikire pak Mudhin.
“Derek-derek sedoyo, onok surat seko almarhum Mbah Jo sing durung tak
sampekno nang peno kabeh. Lek ndhelok mbah Jo pas uripe, isine mestine nasehat kanggo anak putune kabeh. Ayok diwoco bareng-bareng isi surate”.
Mari ngono pak Mudhin ngerogoh surat ndhik sake, bareng diwoco tibake munine..
HE.. NGALIO DHIN !!! OJOK NGADHEK NDHIK SELANG OXIGENKU !!!

TRANSLATE

Mbah Jo dirawat di rumah sakit. Kata dokter asma nya udah kronis, hidungnya sampe dipasangin selang.
Udah berhari2 ini mbah Jo diem aja kayak orang koma, matanya aja yang berkedip-kedip.

Dikira udah saat meninggal, anaknya manggil kyai biar di doa’in.
Pas kyai nya lagi enak-enaknya berdoa, tiba2 mbah Jo megap-megap nggak bisa bernafas, wajahnya pucat tangannya gemetar.
Pake bahasa isyarat mbah Jo ngikutin kayak orang lagi nulis.
Anaknya ngerti maksudnya, langsung diambilin kertas sama pulpen. Sambil megap2 mbah Jo nulis surat.

Dengan sisa2 tenaganya mbah Jo ngasih surat itu tadi ke pak kyai.
Oleh pak kyai kertasnya tadi langsung dimasukan saku, “rasanya koq nggak tepat waktunya buat baca surat wasiat sekarang”, pikir kyai.
Setelah masukin surat, kyai nerusin doanya.
Gak beberapa lama mbah Jo meninggal. Banyak orang yg kehilangan, meski sangar, mbah Jo itu orangnya baik.
Pas selamatan 7 harinya mbah Jo, pak Kyai di undang lagi.

Setelah mimpin doa, pak kyai inget klo dia pake batik yang sama waktu dipake pas mbah Jo meninggal.
Lah Kan di saku ada surat titipan mbah Jo, “untung aja aku inget”, pikir pak kyai.

“sodara –sodara sekalian, ada surat dari almarhum mbah Jo yang belum saya sampaikan ke sodara sekalian. Kalo dilihat mbah Jo semasa hidupnya, isinya pasti nasehat buat anak cucunya semua. Ayo dibaca bareng2 isi suratnya.
Abis itu pak kyai ngambil surat disakutnya, setelah dibaca sekalinya isinya :
HEH…PINDAH PAK KYAI!!! JANGAN BERDIRI DI SELANG OKSIGENKU!!!!

 

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s